Thursday, March 27, 2014

Family Day Legasi Anugerah Terindah, Here We Come!

Alhamdulillah...tak terkata gembiranya saya sebab dapat jugak hadir ke Family Day Legasi Anugerah Terindah (FDLAT) yang akan diadakan bermula hari Jumaat sehingga hari Ahad...

Sebelum ni memang dok berkira-kira nak pergi, tapi asyik tak dapat green light je dari hubby... bila tanya, senyap jer atau pun 'tengokla dulu...'

Tapi saya pun faham... susah nak buat planning awal2 sangat sebab takut tiba2 dia kena gi outstation ke.. kan dah rugi....

Semalam masa tgh baca2 wassap sambil menguruskan anak yang demam, tetiba masuk satu message dari Master Zahirah... dia ckp ada kekosongan lagi sebab sorang terpaksa cancel... saya pun apalagi, cepat2 reply 'Nakk!!'

At the same time pressure hubby yang kat sebelah jer.. 'jomlaa2'... lgpun memang takde gi mana2 weekend ni... eh ada jugak plan lain tapi xpe, plan tu blh dibawa ke minggu depan... family day ni xblh... so dgn menggunakan kuasa veto... eh pujuk rayu... hubby pun bagi laa... ALHAMDULILLAH... syukur sgt2.... ^_^

Rupanya memang rezeki utk kami sekeluarga pergi... itulah, rezeki ni tak boleh dipaksa2 dan x boleh dijangka... klu xdapat apa yang kita nak, jgn sedih... rezeki tu Allah yang tentukan... kalau dah ditakdirkan rezeki tu milik kita, dengan izin Allah, akan dapat jugak... :)

Kenapa saya NAKK sangat pergi FDLAT ni? Sebab kat sini saya harap dapat dengar tips & sharing drp org2 yang dah berjaya dalam Shaklee ni... yang dah cecah income bulanan 4-5 angka drp Shaklee... nk dapatkan aura positive drp mereka2... at the same time, cuti skolah ni tak berkesempatan lagi bawa budak ke mana2... so sekali jalan lah.. lagipun tgk tentatif program, turut dimasukkan aktiviti utk budak2.... harap diorg pun seronok la jugak... xdela boring.. as some say, Shaklee is a family business... so family tak diketepikan... especially dlm group saya ni... training2 jugak.. family tak tinggal.. :)

So... FDLAT, here we come! 



No comments:

Post a Comment