Tuesday, May 6, 2014

Best Sangat Ke Shaklee Mealshakes ni?

Dalam previous post saya dh janji utk share tentang Mealshake Shaklee... Alhamdulillah sejak amalkan Mealshake untuk anak-anak, nampak imuniti mereka semakin kuat.


Apa yg terkandung dalam Mealshake ni?

Mealshake Shaklee mengandungi 24 jenis vitamin, mineral dan zat. Diperbuat drp bahan2 semulajadi - buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya, lactalbumin (sejenis susu) dan lain-lain. Lactalbumin adalah bahan yg terbaik dan mengandungi organisma protein yg sangat berkualiti dan mudah diserap ke dalam sistem tubuh. 

Manfaat Utama:
  • Nutrisi Lengkap: Mealshake Shaklee menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Kekurangan zat perlu dalam tubuh boleh menyebabkan kadar serapan vitamin dan mineral dalam tubuh kita jadi kurang efisyen. 
  • Membekal nutrisi kepada sel tubuh: Mealshake Shaklee kaya dengan protein yang membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah, dll.
  • Membantu tumbesaran: mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium untuk membina tulang dan sel-sel untuk membantu proses tumbesaran 
  • Anti-oksida: mengandungi vitamin A, C, E, zink, selenium yang merupakan agen anti-oksida yang bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan.
  • Mengembalikan seri wajah: Mengandungi vitamin B yang lengkap, zat besi dan copper yang cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat, sekaligus memberi complexion wajah yang lebih cantik.
  • Detoksifikasi: Kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa-sisa buangan dari perut dan usus.
  • Lazat! : berperisa french vanilla, tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan. 

PROMOSI! PROMOSI!

Bulan Mei 2014 Shaklee menawarkan promosi Buy 6 Free 1.... jimat RM113.75! (harga sebotol) Bulan ni je ye...

Mahal ke? Don't worry... ada cara yang lebih jimat. Meh hubungi saya (call/SMS/Whatsapp) 017-2595820 (Ain)

Saya tak menjanjikan anak anda terus sihat lepas minum Mealshake... sekadar berkongsi berdasarkan pengalaman positif saya memberi Mealshakes untuk anak-anak saya... kita berusaha, Allah yang menentukan... ye tak? ^^

Btw, Mealshakes sesuai untuk semua golongan... tua muda, lelaki wanita... jangan ingat untuk kanak-kanak jer pulak ye... :)

No comments:

Post a Comment