Tuesday, September 2, 2014

My Favourite Vitamin

Saya paling suka ESP. Sebab ESP ni sedap dan byk khasiat. Dan yg penting, ESP membantu saya kekal bertenaga lebih lama. Especially pagi2 kalau x sempat breakfast, minum je secawan. InsyaAllah blh bertahan sampai tgh hari.

Tapi suka jugak vivix. Sebab vivix membantu membaikpulih sel-sel badan dan membantu memperbaiki sel2 kulit serta mencegah penuaan awal. 

Eh nutriferon pun saya suka. Klu petanda2 selesema nk dtg menjengah, cepat2 telan sepaket. Klu nk ekstrem skit, telan 2 paket. Nutriferon membantu tingkatkan imunisasi tubuh utk menentang penyakit.

Vitamin C pun x kurang hebatnya. Membantu dlm penghasilan kolagen. That's why sape yg amalkan secara konsisten, kulit dia "macam cantikk jerrr!"

B-complex pun best jugak. Membantu membekalkan tenaga dan elakkan stress. Memang  rasa la perbezaan kalau ambil dan tak ambil.

Oh.. Omegaguard pun bestt jugak. Minyak ikan dalam omega guard membantu otak saya berfungsi dengan lebih cekap... Takdela lemau dan terhegeh2 je nk pahamkan sesuatu tu...

Owhh.. Byk pulak favourite vitamin dlm list ni... Nk wat camne.. Semua vitamin Shaklee mmg best! Always safe, always work and always green! 

What's your favourite vitamin? ;)

#ShakleeEffect


Ain Farahati Maarof
Your Shaklee Independent Distributor

Email: ainfarahati@gmail.com
PM saya di Facebook : www.facebook.com/ainfarahati
Like FB Page saya: Jom Sihat Vita Shop



No comments:

Post a Comment