Thursday, April 23, 2015

Malaysian Breastfeeding Peer Counselor Special Project Workshop

Alhamdulillah!

Dapat berita yang menggembirakan masa buka email tadi...

Saya diterima masuk ke Malaysian Breastfeeding Peer Counselor "Special Project" Workshop... Wowwee! Alhamdulillahh :)




Saya dah lama apply untuk jadi Malaysian Breastfeeding Peer Counselor... Pembimbing rakan susu ibu... Rasanya ada la dalam 2 tahun lepas kot... Then baru-baru ni diorang ada hantar email untuk tanyakan sama ada saya berminat untuk sertai workshop ni... Ehh of coz la saya berminat!

Dah lama dah teringin nak jadi pembimbing rakan susu ibu ni.. Teringin nak membantu lebih ramai ibu-ibu di luar sana untuk menyusukan anak dengan susu ibu sepenuhnya. Dah banyak kali jumpa kawan-kawan yang mengalami masalah untuk menyusukan baby mereka tapi saya tak tau macam mana nak bantu mereka betul-betul... InsyaAllah bila dah sertai workshop ni semoga mudah untuk saya bantu ibu-ibu yang mengalami masalah.... 

Alhamdulillah... Ya Allah permudahkanlah :)

No comments:

Post a Comment