Wednesday, April 1, 2015

Promosi Hebat Sempena GST!

Assalamualaikum & salam sejahtera semua... :)

Hari ni 1 April 2015 bermulanya perlaksanaan GST iaitu Goods & Services Tax di Malaysia. Tapi bukan GST tu yang saya nak cerita.

GST yang saya maksudkan ialah Get Shaklee Today!! Hehe...

So sempena kempen GST (Get Shaklee Today) yang bermula hari ini, saya nak kongsikan promosi-promosi hebat yang Shaklee tawarkan untuk bulan April...


Banyakkknyerr promo.....!

Kalau biasanya Shaklee hanya menawarkan sehingga 3 jenis produk sahaja, kali ni Shaklee berbesar hati menghadiahkan promo untuk 5 jenis produk...wow wee...

Secara ringkasnya... Fungsi setiap produk ialah seperti berikut....

Lecithin - pembersih salur darah, memecahkan lemak dan kolesterol, membakar lemak untuk pelangsingan badan, mencantikkan kulit, meningkatkan daya ingatan, menghalang tekanan darah tinggi, memperbaiki prostat lelaki dan juga meringankan sembelit.

GLA Complex - memperbaiki simptom PMS, mencantikkan kulit dan rambut, meningkatkan sistem imun

DTX Complex - membantu detoksifikasi serta memperbaiki penyakit hati

Cinch Shake - pelangsingan badan secara sihat

Vitalea for Children - multivitamin untuk kanak-kanak sihat dan aktif

Untuk maklumat lanjut, hubungi saya di 017-2595820

Untuk sebarang pertanyaan dan pembelian, atau berminat untuk menjalankan bisnes Shaklee, hubungi saya:

Ain Farahati Maarof
Your Shaklee Independent Distributor


PM saya di Facebook : www.facebook.com/ainfarahati
Like FB Page saya: Jom Sihat Vita Shop






No comments:

Post a Comment