Friday, October 17, 2014

Corat Coret Shaklee Biz

Bismillahirrahmanirrahim...

Alhamdulillah.. Minggu yg sibuk. Dalam kesibukan sempat juga lah menguruskan perihal biz Shaklee ni... antaranya:

1. Dah activate domain name www.anugerahterindah.net :)


Senang sikit la nak taip lepas ni.. Tak payah ada dash (-) lagi dh... Nk bgtau kat org pun senang :)

Saya beli domain ni dari webhost cynet.com. Agak pening kepala jugak nak pilih nk beli kat mana... Banyakkkk sangat website yg menjual domain name ni. Last2 pilih cynet sbb ada good review dekat salah satu forum yg saya baca... Sebenarnya dah daftar lebih kurang 2 minggu yg lepas... Tapi baru semalam dapat activate. Ingatkan susahh la sangat. Tu yang bertangguh tu. Rupa-rupanya senang bangat deh... ;) Follow je instruction yang blogger.com bagi...

2. Dah order flyers, business card dan pre-ink stamp Shaklee




Saya order dengan rekaneka.com. Servis mantap, cepat dan efisien. Design diorang pun cantik! Untuk flyers, rekaneka.com dah dapatkan pengesahan daripada pihak Shaklee. Jadi, edarlah tanpa was-was! :)

3. Dah dapatkan buku Jutawan MLM, edisi khas kumpulan Shaklee Jutawan. 

Susunan oleh Razzi Armansur. Semoga dapat memberikan inspirasi untuk saya berjaya dalam Shaklee.



4. Dah ambil sijil Bengkel Nutrisi Shaklee yang saya hadiri bulan Ogos lepas 

I'm now a Certified Shaklee Independent Distributor! :)


What's next? Ohh lepas ni nak cari designer untuk design header blog ni pulak.. Siapa ada kenal designer yg bagus2, boleh la rekemen ye! ;)

Btw, promosi Oktober Shaklee 'ESP Buy 6 Free 1' dan 'Mealshakes Buy 3 Free 1' masih berjalan ye! Mari-mari order sebelum terlambat! ^^





Ain Farahati Maarof
Your Shaklee Independent Distributor


Email: ainfarahati@gmail.com
PM saya di Facebook : www.facebook.com/ainfarahati
Like FB Page saya: Jom Sihat Vita Shop



No comments:

Post a Comment