Saturday, October 4, 2014

Group Coaching bersama MamaCery


Baru habis group coaching dgn mamacery kat Faizland. Fuhh.. Berasap otak! Hehe...

Tapi yg pastinya, besttt sgt2... Byk betul tips yg dikongsikan oleh mamacery... Eh siapa mamacery ni? Ala mamacery pengasas Group Jutawan Shaklee tu lahh.. Yg keluar majalah Harmoni bulan lepas... Haa tu lah moyang Shaklee saya! (Utk yg belum tahu lg, 'moyang' adalah gelaran bg upline kpd upline kpd upline... Fhm? Klu x fhm blh call saya ye... Hehehe)

Kali ni kami group coaching seramai 5 org je... Antara yg dikongsikan ialah tentang business shaklee.. Tips menjlnkan biz... Sebagai Independent Distributor ni kita adalah CEO sykt.. Dan sbg CEO kena tau segala-galanya tentang sykt.. Baik tentang anak buah (downline), psl produk (of coz), pasal target sales dan bermacam-macam lagi lah...

And then ada juga diajar mcm mana nk buat networking... Tentang posting di fb.. Tentang blog.. Dan 1001 tips lagi...

Memang berbaloi saya ambil cuti semalam :D




Berminat nk join keluarga Shaklee kami? Peluang mendapat bimbingan drp Jutawan Shaklee yg telah berjaya... Nk bertanya lebih lanjut? Hubungi saya... Jgn segan2! :)


Ain Farahati Maarof
Your Shaklee Independent Distributor


Email: ainfarahati@gmail.com
PM saya di Facebook : www.facebook.com/ainfarahati
Like FB Page saya: Jom Sihat Vita Shop

No comments:

Post a Comment