Tuesday, October 7, 2014

Testimoni Mealshake Untuk Anak Asthma

Assalamualaikum & happy wednesday!

Hari ni saya nak share testimoni yang saya terima dalam group whatsapp.... kesan mealshake untuk anak asthma:

======================================
Testimoni Mealshakes Untuk Anak Asthma #1
======================================

My twin lahir prem 35w...sejak dari umur 2 bln twin slalu ada masalah asma dan selalu berulang alik ke hospital..boleh di katakan setiap bulan pasti akan masuk wad sebab jangkitan paru2 dan kekurangan oksigen...twin pernah di masukkan tiup pernafasan kerana asma yg teruk dan oksigen turun sehingga tinggal 70 dan terpaksa di tempatkan di NICU....twin umur 5 bulan doktor terpaksa start inheler kerana asma yg agak teruk...walaupun ada inheler setiap bulan pasti akan masuk wad jugak...bila twin dh umur setahun saya start bagi meal shakes...sebulan kemudian saya tambah dgn vita c chew...saya konsisten dgn 2 jenis vita ni selama 3 bulan...alhamdulillah sekarang umur twin dah 1y 10m dah bebas dari inheler...doktor dah stop inheler untuk twin...sekarang walaupun cuaca sejuk atau hujan asma dan jarang menyerang twin lagi...dah 5 bulan twin tak ke hospital sebab asma...saya rasa gembira dan bersyukur sangat2...

======================================
Testimoni Mealshake untuk Anak Asthma #2 :
======================================

" ank saya pon same ade asma sekarang umur 2 tahun 7 bulan
Strt dr umur beberapa bulan hari tu die mmg kne neb kdg sebulan sekali yang tahun 2014 nie memang 2 minggu sekali n masuk wad ditambah lgie dgn eczema...kne jumpe pakar 2 bulan sekali tapi sejak tengah tahun ari tue sy bg mealshakes kesan pertama yang sy tgk die jarang selesema kalau kwn2x die selesema pon alhamdulillah die tak dijgkiti,bila demam or selesema die cpat baik means x berpanjangn kemudian tgk pertambahn berat , selera makan die lambat tgk makann makan jee suke n sekarang dh hmpir 2 buln xde serangn asma eczema masih lagi ade tapi takpe sy bukan nk die minum.mealshakes trus baik yang sy pasti sy bagi yang terbaik utk ank sy

Satu lagi berat ank sy 12.5 kg tue dh lame dr umur setahun lebih lagi smpai doc pon pernh ckp berat die tak naik takut pertumbuhan die terbantut. healer pakai 2 jenis biru n oren tapi dah lame sy x bg 

mule 2x ari tue je gune oren kene bg 2x sehari pg petang rase ralat sgt nk bg sebb dh terangan die tulis drug kt kertas walupon sy tahu utk rawatan tp auni bdk2x

Syukur sekarang kesihatan die makin baik :)

=======================================

Terima kasih sis nieza dan sis mardhiah untuk testimoni.... saya share ye :)

Untuk ibu-ibu yang mempunyai masalah sama yang sama macam sis nieza dan sis mardhiah... boleh cuba Mealshake untuk membantu tingkatkan kesihatan anak anda.... boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan ye...

***************************************************
Promo Buy 3 Free 1 sehingga 31 Oktober 2014!
Sementara stok masih ada!
***************************************************




Ain Farahati Maarof
Your Shaklee Independent Distributor


Email: ainfarahati@gmail.com
PM saya di Facebook : www.facebook.com/ainfarahati
Like FB Page saya: Jom Sihat Vita Shop

No comments:

Post a Comment