Thursday, November 13, 2014

Jom ke Kelas Diabetes!

Alhamdulillah Rabu lepas saya berkesempatan untuk mengikuti Health and Wellness Talk Shaklee... topik bulan ini ~ Cegah dan Kawal Diabetes!

Memang saya teruja sangat bila tahu Shaklee akan anjurkan Health and Wellness dengan topik Diabetes ni.. Dari awal bulan dah tandakan dalam kalendar dan war-warkan pada kawan2... Untuk makluman semua, Health and Wellness Talk yang dianjurkan oleh Shaklee ni adalah percuma dan diadakan setiap bulan dengan topik-topik yang berbeza... Macam bulan lepas, topik nya ialah Kesihatan Keluarga dan Penyusuan Ibu. Sayangnya saya tak dapat hadir ke kelas bulan lepas sebab last minute baru dapat tahu... :(

Dan kelas ni dibuka untuk semua.. Kalau yang bukan Shaklee Independant Distributor pun boleh join tau. Lagi satu, yg bestnya, anak-anak pun boleh bawak.. Haaa itu la salah satu kelebihan Shaklee ni.. Tak kisah untuk bawa anak2 sebab mereka pun faham ramai juga di kalangan Shaklee Independent Distributor ni surirumah sepenuh masa atau nama glamernya WAHM (work-at-home-mom) :)

InsyaAllah lepas ni saya akan kongsikan ilmu-ilmu yang saya dapat daripada kelas tu... Memang best dan banyak benda yang saya pelajari pasal diabetes ni... 

Bagi yang teringin nak pergi ke Health and Wellness Talk ni, masih ada masa lagi... Sila rujuk jadual di bawah:


Btw hari ni (14hb) bonus Shaklee masuk.. Alhamdulillah... Bagi SID-SID yang mungkin membaca post ni, jangan lupa bahagikan sebahagian daripada bonus tu untuk golongan yang memerlukan.. InsyaAllah lebih berkat :)


Untuk sebarang pertanyaan atau pembelian, hubungi:

Ain Farahati Maarof
Your Shaklee Independent Distributor


PM saya di Facebook : www.facebook.com/ainfarahati
Like FB Page saya: Jom Sihat Vita Shop


1 comment: