Tuesday, March 31, 2015

Birthday Gift from Grand Nanny

Tiba-tiba dapat call dari Poslaju Malaysia.

"Puan, poslaju puan ni dah 14 hari tak ambil. Hari ni last day untuk collect. Kalau tak ambil juga kami akan hantar balik ke pengirim."

Eh, otak terus ligat berfikir. Ada ke aku order apa2 online ni? Rasanya tak ada...

"Boleh saya tahu siapa pengirim?"

"Jap ye puan.... Pengirimnya Faizland Sdn Bhd"

Owhhh... Dari mamacery rupanya. "Ok2... Kejap lagi saya ambil."

Kebetulan memang cuti hari ni sebab faqihah demam. Bolehla pergi poslaju sekejap.


Rupa-rupanya kad besday dari mamacery plus hadiah pen jutawan dan fridge magnet jutawan... Hihi.. Terharu!!

Kalau yang belum tahu, mamacery ni la 'moyang' saya dalam Shaklee... Saya ni level ke-4 bawah dia... Pun dia masih sudi nak hantar kad... Sayang moyang! Hikhik... 

Mamacery ni memang menjadi inspirasi saya malah ramai orang untuk terus mengorak  langkah dalam Shaklee. Beliau merupakan seorang bekas jurutera Petronas yang kini seorang WAHM yang berpendapatan 6-angka (atau 7-angka?) melalui Shaklee. Beliau adalah pengasas group Jutawan Shaklee dan telah melahirkan ramai leader2 hebat dalam Shaklee... 

Thanks grand nanny for the unexpected gift... :-)




Untuk sebarang pertanyaan atau pembelian, atau berminat untuk menjalankan bisnes Shaklee, hubungi:

Ain Farahati Maarof
Your Shaklee Independent Distributor


PM saya di Facebook : www.facebook.com/ainfarahati
Like FB Page saya: Jom Sihat Vita Shop


No comments:

Post a Comment