Wednesday, March 11, 2015

Alhamdulillah... A HAPPY Birthday

Alhamdulillah... A happy ending towards a happy 'birth'day... Ramai yg wish happiness... That's why i'm happy although age is increasing in number... Tq tq to all my lovely friends & family for the well wishes and du'a... May Allah bless u all.... 



Sempena besday yg baru berlalu... Nk promote vivix ANTI-PENUAAN... 



Memang serius takkan tua kalau makan vivix... Tak caya tengok gambar tulisan kat kek yang mak saya belikan ni... 


Nombor tu umur saya tahun lepas... Tahun ni masih umur yg sama!! Okla sebenarnya typo tu... Alahh gurau pun x boleh 

On a more serious note, wanita 35 thn ke atas lebih berisiko kepada pelbagai jenis masalah kesihatan... Osteoporosis, fibroid, kencing manis, darah tinggi, kanser.... Oh my and the list goes on... So my dear friends, take care of yourself.... Jaga pemakanan, amalkan cara hidup sihat, ambil suplemen untuk bantu tampung lompong2 nutrisi dalam badan... Boleh tanya saya kalau nk tahu suplemen yg sesuai untuk wanita ye... Stay healthy!

Untuk sebarang pertanyaan atau pembelian, hubungi:

Ain Farahati Maarof
Your Shaklee Independent Distributor


PM saya di Facebook : www.facebook.com/ainfarahati
Like FB Page saya: Jom Sihat Vita Shop


1 comment: