Thursday, October 9, 2014

Promo Oktober 2014 - ESP & Mealshakes!

Assalamualaikum & salam sejahtera...

Dah 10hb. baru nak buat entry pasal Promo bulan ni? Biasa lah bila dah perasan busy.... =_=

Anyway, seperti biasa setiap bulan Shaklee akan buat promosi untuk salah satu produk Shaklee... dan biasanya promosinya adalah Beli 6 Percuma 1... Bermakna kita akan dapat 7 unit produk dengan harga 6 unit sahaja! Bergantung kepada harga barangan tersebut, boleh jimat sehingga ratusan ringgit! Ini tak campur lagi dengan faedah bagi pembelian RM800 ke atas, terus dapat keahlian percuma bernilai RM65! Berbaloi ke berbaloi-baloi?? :D

Ok, itu promosi yang biasa... Beli 6 Percuma 1. Khas untuk bulan Sep-Okt 2014, ada promosi LUAR BIASA! Yang mana sebelum ni Shaklee belum pernah buat lagi... iaitu Beli 3, Percuma 1! Bermakna, kita dapat 4 unit produk dengan harga 3 unit sahaja :) Bestttt kan??

So, saya nak war-warkan lah dekat sini siapa yang belum tahu lagi, PROMOSI OKTOBER 2014 ialah ESP Beli 6 Percuma 1 dan Mealshakes Beli 3 Percuma 1! Weee...... kedua-duanya adalah produk kegemaran saya.... dan juga kegemaran ramaiiii orang di luar sana yang dah mencuba produk Shaklee.... kenapa ye?

Sebab... banyak betul khasiat dan manfaat yang kita boleh dapat dan RASAI bila mencuba produk-produk ni... antaranya, dengan pengambilan ESP:

#1 - badan lebih bertenaga..sesuai untuk semua orang yang inginkan tenaga segera....
#2 - rasa kenyang lebih lama...jadi sesuai untuk orang2 yang ingin mengawal berat badan....
#3 - milkbooster bagi ibu-ibu yang menyusukan anak...
#4 - menjadikan kulit lebih berseri dan anjal.... protein dalam ESP membantu memperbaiki sel dan tisu yang rosak... juga memudarkan kesan parut...
#5 - dan banyak lagi manfaat yang saya kongsikan DI SINI (click here)




Bagi Mealshakes pula, sesuai untuk anak-anak yang sedang membesar.... saya memang beri anak saya mealshakes untuk bantu tingkatkan imuniti badannya.... pengalaman anak saya mengamalkan Mealshakes ada saya kongsikan DI SINI (click here)

Untuk ketahui lebih lanjut tentang Mealshakes, boleh baca DI SINI (click here)



Bagi setiap pembelian Set Promosi Mealshakes juga, 10% daripada hasil jualan akan didermakan kepada rumah anak-anak kurang berkemampuan.... jom sihat sambil menderma!


Klik 'Share' jika anda rasa entry ini bermanfaat... Sharing is caring! :)


Ain Farahati Maarof
Your Shaklee Independent Distributor


Email: ainfarahati@gmail.com
PM saya di Facebook : www.facebook.com/ainfarahati
Like FB Page saya: Jom Sihat Vita Shop


No comments:

Post a Comment