Sunday, August 24, 2014

Bengkel Nutrisi Shaklee 2014

Bismillahirrahmanirrahim...

Sabtu lepas saya berpeluang mengikuti Bengkel Nutrisi Shaklee yang telah diadakan di Berjaya Times Square. Ni kali pertama saya mengikuti Bengkel Nutrisi Shaklee nih....




Alhamdulillah, it was a great experience... banyak info baru yang saya pelajari khususnya tentang produk-produk nutrisi Shaklee.... selama ni tau juga tentang produk-produk Shaklee ni tapi belum kenal betul-betul lagi... jadi di Bengkel Nutrisi Shaklee ni kami diperkenalkan dengan lebih mendalam tentang produk nutrisi Shaklee, kandungan setiap produk serta manfaat dan kelebihan setiap produk.... sebanyak 25 produk kesemuanya. Banyak, kan?

Tiket untuk menyertai Bengkel Nutrisi Shaklee ni hanya RM40.00 sahaja... termasuk buffet makan tengah hari tu..! Murah ke murah? Memang berbaloi sebab dalam masa satu hari je, dapat kenal dengan semua produk nutrisi Shaklee... memang terbaik!

Yang menariknya, Shaklee juga sediakan free flow of minuman Energizing Soy Protein (ESP) dan Performance Drink di luar dewan untuk para peserta... so siapa yang tak pernah rasa lagi kedua-dua produk tu, boleh cuba waktu ni ^_^

Free ESP & Performance Drink untuk Peserta Bengkel
Selain daripada tu, kami juga dapat free sample of Vita-E Complex, Vitalea, Cinch Tea dan Shaklee Collagen Powder (yang ni dah siap bancuh dan disapu terus ke belakang tapak tangan untuk dirasai keberkesanannya).

Kami juga dipertontonkan video contoh  pembedahan2 yang terpaksa dilakukan sekiranya ada organ-organ badan yang telah rosak atau dijangkiti penyakit... antaranya seperti prostat cancer, cyst dan pembedahan jantung... fuh.. memang menginsafkan.. ngeriii.. moralnya, jagalah kesihatan kita... prevention is better than cure.

Di akhir bengkel, kami diberi ujian bertulis sebanyak 25 soalan... saya dapat 17/25... erksss... kena telan OmegaGuard banyak2 ni T_T

Ok... tak sabar nak kongsikan kebaikan suplemen-suplemen Shaklee yang baru saya pelajari... stay tuned!


Ain Farahati Maarof
Your Shaklee Independent Distributor

Email: ainfarahati@gmail.com
PM saya di Facebook : www.facebook.com/ainfarahati
Like FB Page saya: Jom Sihat Vita Shop

No comments:

Post a Comment