Sunday, August 24, 2014

Testimoni Ayah Sendiri Menggunakan Vivix

Balik rumah parents minggu ni, abah cerita...

"Abah ambik Vivix tu OK lah... dah hilang angin dalam badan abah ni. Sakit kaki abah pun hilang. Kalau sebelum ambik Vivix tu selalu sakit kaki masa tahiyat akhir. Ni dah ok...."

Ohh... Alhamdulillah... senang hati dengar ada kesan positif atas asbab ambil Vivix tu... biasa dengar dan baca testimoni positif orang lain je pasal Vivix ni, hari ni dapat tau testimoni dari ayah sendiri... seronok!

Abah baru sebulan lebih menggunakan Vivix... asalnya saya reccommend vivix ni sebab abah ada masalah angin dalam badan... asyik nak sedawa jer... bukan 4-5 kali, lebih 10 kali jugak lah kalau sekali sedawa tu... dan kerap pulak tu.... kadang2 sampai sesak nafas... risau dibuatnyer... paling risau bila abah cerita masa tengah drive pun kadang-kadang jadi macam tu....

Kebetulan bulan lepas Julai 2014 promosi Vivix boleh dapat lebih murah dari biasa, so saya terus belikan satu botol Vivix khas untuk abah. Sebenarnya masa check doktor, doktor cakap abah ada masalah dalam perut... hmm hairan juga, sebab saya tau ayah saya ni jenis jaga pemakanan... takde makan processed food, rajin minum teh hijau, suka makan sayur dan buah dsb... patutnya takde problem ni... tapi mungkin disebabkan faktor usia....

Mula-mula ingat nak bagi abah try Peppermint-Ginger Plus... Peppermint-Ginger Plus ni memang suplemen untuk membantu merawat masalah perut... buang angin berlebihan dalam badan dan juga membantu merawat masalah usus.... macam sesuai je untuk masalah abah ni...

Tapi saya nak abah cuba Vivix yang bagi saya adalah suplemen TERBAIK dalam Shaklee... sebabnya banyak sangat saya baca testimoni tentang Vivix... yang saya rasa boleh bantu abah... sebab Vivix ni dia merawat sel-sel badan kita sehingga peringkat DNA!

Dan ternyata... Alhamdulillah... abah dah merasai kesan positif daripada Vivix... cek2 dalam peti ais, dah nak habis dah Vivix abah tu... maknanya memang abah amalkan secara konsisten :)

Oh abah pun ada cerita jugak... sebelum try Vivix tu abah ambil sejenis suplemen lain (bukan jenama Shaklee).... mula2 ambil, oklah masalah angin abah tu... tapi bila stop, dan start ambil balik, tak reda2... then abah try Vivix... dan Alhamdulillah, dah sebulan lebih ni, OK!

Oh, lagi satu,... yang menariknya, abah cakap, sakit kaki abah pun hilang bersama2 dengan masalah angin tu.... tak sangka... dapat bonus hasil pemakanan Vivix ^_^

Hmm nampaknya kena beli lagi satu botol ni.. sebab abah punya dah nak habis... bahagia bila parents kita sihat.... Alhamdulillah segala puji bagi-Mu ya Allah....


Nak tahu lebih lanjut tentang Vivix? Klik sini untuk Vivix FAQs



Ain Farahati Maarof
Your Shaklee Independent Distributor

Email: ainfarahati@gmail.com
PM saya di Facebook : www.facebook.com/ainfarahati
Like FB Page saya: Jom Sihat Vita Shop

No comments:

Post a Comment